Lördag!

Hej!
Vaknade för ett tagsen. Mitt huvud bankade, men med lite mat och vatten blev allt bra igen. Skall klä på mig sen ska jag gå till Emma och hämta min vespa. Så jag kan åka till Krokom och kolla på match. Hoppas dom vinner idag : )

Vaknade flera gånger inatt att det var så jävla ljust i mitt rum. Hatar när det är ljust och man skall sova. Men jag trog över täcket över huvudet och somnade om.

Caisa följer efter mig vart jag än gå, tror hon är lite sällskapssjuk, Tim är hemma hos han och kommer inte till mig i helgen . Eller vi har iallafall inte bestämt någe. Men man vet ju aldrig. Igår blev det inte mycket bloggande. Blev ett så ni såg att jag levde. Men tänkte ju skriva mer, men hade inte tiden. Var ju med Emma igår och var i Brunflo och drack. En väldigt trevlig kväll, men jag kunde ha stannat längre. Men måste ju tänka på hundarna.

Nu blire att klä på sig, så jag ser ut som fölk!
Ha en bra dag. Hörs senare! Stor kram!


Kommentarer
Postat av: emms.

yey, det var kul igår, fäääääänks <3

2009-05-16 @ 17:12:09
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0