Grattis världens bästa Mamma på morsdag!

Godkväll..
Idag är det morsdag. Och grattis mamma
Ocha alla andra mammor där ute.


Idag har det blivit att njuta av det fina vädret.
Städade mitt rum idag, börjar känna i ryggen nu. Tvättade även kläder som jag precis har tagit in. Var och åt på AvaGarden med mamma, pappa och farmor. Det var pappas morsdags present till farmor. Var även till Mormors grav och satt dit en blomma. Igår så låg jag och Tim och latade oss efter maten. Kollade på en massa filmer också. I morgon är det dax för skola igen. Hela vecka, sen får jag ju helg. Hur kan det gå så fort mellan helgerna? Sen är det ju studenten på fredag och inte långt kvar tills sommarlov :D



Snart blire till att dricka go cider och sitta i solen!

Ne nu blire att hitta på någe!
HA EN FAAAAAAAB KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0