Goddag gott folk!

Har varit uppe ett bra tag nu, har hunnit haft hotell och lunch. Fick potatisbullar idag. Hade egentligen llite sovmorgon i morse, men det fick man ju inte. Tim skulle ju upp före mig och han hör ju aldrig sin väckarklocka. Men det gör jag !
Tänkte att jag skulle träna idag, men tror jag har fått halsfluss, Ir någe liknade. Kan egentligen inte äta, men ingen har ju kunnat hindra mig förut att äta. Så jag tror knappast det hindrar min nu. Tror jag har kommit i en svacka. Vill inte gå till skolan längre. Vill bara vara hemma och mysa och ta det lugnt. Men jag får hoppas att det går över snart.
Eller hur?

Efter skolan blir det nog att äta, är så himla hungrig : )
Have a nice day!


Jag älskar min lilla fordonspöjk!

Kommentarer
Postat av: Teres

M <3 T, hihi. Ni är för söta.

har du haft en bra helg? Ja jag ska till sjukhuset idag och kolla upp det där, ska bli skönt. Miljoner pussar till dig gumman

2009-05-04 @ 14:35:14
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0