Skjut mig?Dödstrött?GE MIG EN ENERGIKICK!

Shit vad trött jag är! Kan knappt tro det är sant. Är ledig nu tills måndagen. Så nu får man iallafall sova ut. Om jag nu kan det. Kunde inte det idag iallafall. Vi söp söp söp mycket igår, Kom hem vid halv 4 kankske om inte någon minut innan. Det var väldigt mycket folk, mycket roligt folk. Men som vanligt så mår man ju inte så bra dagen efter. Men det är det värt. Jag får ju vara hemma, dom andra har ju skola. Nu blire till att käka någon mat. Sen skulle jag och Emma åka till trångsviken. För Emma har tagit körkort idag :) Sen skall jag lägga mig i sängen tidigt i kväll. För sömn har jag behov av.
Nu lite mera vatten så jag slipper vara så torr i munnen min. Sen skall jag hitta mig någe att äta!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0