Kväll : )

Godkvällans! :)
Varit hemma hela dagen, gjort lite olika grejer. Till middag idag blev det chickibits. Det var sjukt gott. Var så länge sen jag åt det. Var upp till carros grav och där såg det ut som vanligt. Har även spelar kubb, men vi hann aldrig avsluta för det regna. Och Caisa tog hela tiden Tims kubb pinnar :P Hon ville att jag skulle vinna :D Och nu känne jag hur trött jag är. Skall nog bänka mig i soffan och kolla på U21-EM, men det går ju inge bra för dom. Precis när jag gick där ifrån dunkade Vitryssland in 1-0. Får ju inte missa desperata hemmafruar i kväll heller. Är ju sista säsongsavsnittet och det kommer hända mycket har jag läst : ) Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag börjar att jobba! Gosch vad jobbigt! : (

på återseende! : )

Jag är så kär i min prins. Jag älskar dig Tim.. MYCKET mer än vad du tror :)
Längtar tills vi skall till sundsvall och bara mysa! : )
Hm.. Fan vad de lät gött! Ha ha.. Hörs kanske sen, dax o pyssas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0