Jag njuter! :)

Hejsan svejsan!
Njuter att jag har slutat jobbat. Har sprungit som en tok på jobbet. Efter jobbet så¨åkte jag på Expo Norr. Fick en fribiljett av pappa. Träffade mamma där. Gick och kollade på lite grejer. Tex en jätte fin kläning. Men den passade jätte bra, men inte över tuttarna. Har aldrig haft någe sånt problem ;) haha.- Men jag köpte shower som luktar jätte gott. Älskar deras protukter. Lush tror jag det stavas. Vet bara hur man uttalar det, men inte stavar. Efter expo norrs så åkte vi till Samurai för att fria pappa. Farsgubben fyller faktikst 56 år idag. Så gammal tycker jag inte att han är ;) Jag ät friterade räkor, mums så gott det var. Men nu skall jag gå upp och äta tårta, sen ska jag upp till Annika för vi ska bege oss till Böle för att bada.  Ska använda min nya shower då.. :) Gissa om jag kommer lukta gott sen : )

Kommentarer
Postat av: ävelicious

jaha okej va bra då :D

2009-06-26 @ 03:30:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Ebba

FAN, jag ssom trodde att expon skulle vara lika tråkig i år som alla andra år och så är Lush där?! Smidigt Ebba, smidigt. Efterklok !



sv; Hehe, jag tycker jag är värd grillat eftersom jag sprang i nittio minuter med värme och mygg? ;)

2009-06-26 @ 13:44:12
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0