Ho ho..

Egentligen orkar jag inte skriva idag, är helt slut, värmen är underbar men man blir rätt så trött av den också,. Har kollat lite på Sveriges match, men det går ju inge bra för dem. Så jag gick. Tror jag ska ut iallafall. Sitta i solen och mysa. Har inte orkat sola någe denna vecka.  Så det är kanske dax för en solavkoppling? :)

ibland önskar jag att jag var ett litet barn igen.


 
I morse började jag halv 9 och jobbade till 3. Fick jobba med Lisa idag, det var väldigt trevligt. Efter jobbet kom pappa och hämtade mig. Trodde jag skulle få åka hem på en gång, men det fick jag inte. Pappa var in på El-giganten och skulle kolla på en tv till husvagnen och lämna in min kamera. Som nu funkar. Var bara minneskortet som strula. Men jag vill inte gå in för min gylf gick sönder när jag skulle sätta på mig byxorna efter jobbet. haha. Så jag satt i bilen och svettades i 50 graders värme. Och efter El-giganten blev det ica. Och jag ville inte heller gå in där, så satt där i 45 minuter i värmen. Och typ alla som gick förbi kommentera det. Nu lockar solen mig. Ska gå ut och sola lite nu! :)

Kommentarer
Postat av: ävelicious

om du menar texten så är den nog inte så gullig eftersom han lämnade mig idag :(

2009-06-26 @ 19:29:35
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: nelly

behöver verkligen ett jobb:P

2009-06-26 @ 20:51:42
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Lenita

Men stackare!! Fy fasen vad varmt! Men bra att kameran fungerar nu! Märkligt att den inte laddade om det "bara" var minneskortet! Sola lugnt och använd solskyddsfaktor! :D Kram!

2009-06-26 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0