Hejsan!

Är nog bara inte för mig som blogg.se har strulat, höll på att bli tokigt i morse och igår morse. När jag skulle publicera så bara försvann det haha. Men nu vekar det funka!! : ) Jag sitter här hemma, haft fullt ös medvetslös, sen kom ju pappa hem och växlade av mig :) Haft bebis caisa hos mig hela dagen. Gud villken sugpropp hon  är. Somnade rätt så sent i går kväll men vaknade vid 9, men jag somnade om och vaknade 11 sen. Men ändå har jag varit lite halv seg.

Har dammsugit hela huset också! Så nu luktar det rent och fräscht här! Sen snart blire till att hoppa in i ducshen och sen sova! För i morgon äre midsommar och det är min sista lediga dag som är en vardag då:P

( trist men sant, så kan jag fortfarande inte lägga upp kort :( )


Kommentarer
Postat av: Ebba

haha, det låter ju mer som att du är hurtbullen ! GLAD MIDSOMMAR :D



sv; och jag är en väldigt komisk människa :)

2009-06-19 @ 13:32:31
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0