Hammarstrand here i come!

Gokväll gokväll!
Ikväll är det Hammarn som gäller! Ska bli ruskigt kul. :) Tjoho vad det ska träffas folk och kika på bilar, och mysa! Jag tar med mig Annika, Pär, Emelie och Erik. Om inte dom skulle med skulle jag aldrig ta mig tid. Hittar inte och har ej körkort så. Så jag har mina vännor! Igår kväll var jag hemma och kollade på fotboll, men när England gjorde 2-0 så gick jag, När jag var le på datan så gick jag upp och kollade på resten av matchen. Då stod det 3-0. Ville egentligen inte titta men jag hade inge annat för mig. Så jag kollade. Och jag säger. VILKEN MATCH! Jag älskar Marcus Berg. Han är helt grym. Synd bara att han missa straffen, men dom brukar ha mest press på sig!

Nu Sitter jag och väntar på att jag skall få bada, men som vanligt så ska mamma hålla på och fixa sig i badrummet. Så jag får inte bada än. Ska bli så skönt att ta sig i kallt bad. eller iallafall ljummet.

Men nu blire till att titta så vi har allt hemma tills middagen, och sen bada och fräscha upp mig, sen åker vi till hammarstrand♥
Skriver kanske mer innan.. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Vilken fin blogg du har =) Allt väl?

2009-06-27 @ 20:05:01
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Linn

ska vi bevaka varandras bloggar med bloglovin ?? säg till i min blogg om du lägger till mig så gör jag detsamma :)

2009-06-28 @ 10:29:40
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: ävelicious

jo det är jätte tungt,

2009-06-28 @ 11:29:42
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0