Seg blogg dag! Tyvärr :(

Hej på er!
Har jobbat, sen fått lite panik,  blev av med paniken och blev panikslagen igen. haha. Kan inte vara lätt. men nu har jag slutat tänkt på det, Ir iallafall försöka! Så jag hoppas på det bästa! Varit hemma sen 6, men har inte orkar skrivit någe i bloggen. Har spelat sims och det var väldigt länge sen jag gjorde det. Nu har jag duschat och skall snart krypa ner i min säng och ringa min prins. Underbart! Imorgon blire jobb! Underbart! :) Sen är jag ledig veckan ut! Jag räknar ner måå ni tro!

Hoppas ni har förståååelse till min dåliga blogg dag!
Pyss & Kram Mathilda !


Kommentarer
Postat av: ebba

klart vi har 1 jag har tp haft en dålig bloggmånad ju >.<



sv; yesbox, det var det !

2009-07-21 @ 22:02:43
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0