o hej o hå!

Hej på er!
Mkt idag, jobbat till 3 sen blev det att skynda sig till Sjukgymnasten och börja träna upp knä mitt och sen åkte jag hem.
Här hemma väntade mor, bror och Lenita vid middagsbordet. Dom höll mig sällskap när jag åt. Har typ suttit där tills nu. Fick främmande av Ejnebrands så det blev det jordgubbar och grädde. Men snart skall jag upp igen är så ensamt här nere! Upp och mysa!

Allt är bara bra, solen skiner, och jobbar 2 dagar till! Imorgon blire jobb och sen har jag inte en aning vad jag skall göra. Kanske umgås med Daniel och Lenita om dom vill! SMACK på dom! Funderar på att gå en runda på stan i morgon efter jobbet? :)

Puss Mathilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0