Jag ligger i sängen och surfar runt!

Hej på er!
Dagen har varit slapp. O helt underbar!♥ I morgon är det dax för jobb igen. Men min Älskade T är hemma och har det skönt, men har kommer till mig i morgon. Han är världens goaste! Vill mysa med han. Idag har jag jobbat mellan 7-14, var väldigt slapp dag. Efter jobbet så for jag till mammas jobb och väntade på henne. När vi kom  hem hade pappa lagat mat. Lax food och har jag kollat runt på nätet och legat i sängen. Jag vill ha ledigt nu. Jag vill vara hemma med min prins! Men om en dag så! Och en dag går jädrans snabbt! Snabbare än man tror! Så jag är snart ledig jag med! :)

Funderar på attta mig lite fika eller om jag ska säga godnatt!
Men hojtar i morgon igen!

PUSS OCH KRÄM Mathilda!

Och mina miner! :P HA HA!

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha, det är dina miner som gör dig så..speciell :) <3



sv; att laga mat är inte riktigt min starka sida så

det vette tusan om jag skulle lyckas fixa något gott X)

2009-07-14 @ 17:35:42
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0