Godkväll Onsdag!♥

Hej på er!
Dagen har varit slapp. Och underbar!♥ I morgon är det dax för jobb igen. Men min älskade T är hemma hos sig nu och har det skönt. Ska till han ¨på Söndag. Han är världens goaste! Vill mysa med han. Idag har jag jobbat mellan 9- 15, var väldigt slapp dag. Efter jobbet så gick jag på stan med Johanna, köpte mig en tröja. När jag kom hem så var det ingen hemma, men Lenita och Daniel kom hem en stund efter. Så då blev det mat. Stuvade makaroner och köttbullar. Jag vill ha ledigt nu. Jag vill vara hemma med min prins. Men om några dagar så! Och dom dagarna skall gå snabbt. snabbare än man tror. Så snart är jag ledig :)

Funderar på att gå ut eller om jag ska säga godnatt!
Men jag hojtar i morgon igen!

PUSS OCH KRÄM! Mathilda

O mina minner! :P HaHa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0