Vattnen flaska och kalender.

Hej på er!
Känner att jag har en stor blogglust. Har hittat en sida med mycket bra tips och trix :) Kanske lägger ut lite sen.
Efter skolan idag åkte jag och Jossan ner till stan. Gick på sport tjänst och köpte mig en ny vatten flaska. Alla mina andra har ju gått sönder :( sen gick vi till Gallerix och köpte mig en kalender. Har så himla mycket att göra nu.
Sen gick vi och köpte oss en macka på Time. Sen träffade vi Anna och vi gick runt på stan och kollade på kläder.

Har fått massa utseende "problem". Någon som vill ge en hjälpande hand. Skulle vilja ha en ny bra foundatiton. Köpte alldels nyss en, men den är inge  bra om man har torr hud och det har ju jag på vintern:/ funderar på om jag ska gå på make-up store och be om hjälp. Funderar även på att limma fast mina lösnaglar. Men den där jävla innebanyn :/

På återseende, Nu blire träning!

Kommentarer
Postat av: » ida engdaahl ♥

Så söt du är :) Tack jag gick svar på alla jag ville ha! Hoppas du gillar min blogg då ;) Jag uppdaterar min massa gånger per dag! beroende dag på dag men Minst två ifall! Nu har jag inte sktivit nått men kom nyss innan för dörren! Ta hand om dig kram

2009-01-13 @ 18:21:10
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0