Less :'(

Är så himla less på innebandy nu. det ändå som är kul det är att spela match, men nästan inte det heller. Ihelgen har vi 2 matcher. På hemmaplan,. Åsså på onsdag så har jag både fotboll och innebandyträning, Jag har sagt till att efter jul så går fotbollen före. Så min tränare blev nästan sur för att jag tänker gå på den på onsdag. Men jag tycker nästan inte att innebandy är någe kul längre. Men nu skall jag snart hoppa in i ducshen. Är så himla trött och min man är sjuk, tror jag. Han har iallafall ont i huvidet. Och jag Som ville Pussas! Men jag tror jag ska låta han vila. Vet ju själv hur det känns.
Jag har en väldigt stor blogg lust idag, Så jag lär ju skriva snart igen!



 på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0