Hemmma!

Jag vill träna fotboll nu! På en gång! Efter jul så skulle fotbollen gå före innebany och jag skulle träna alla dagar i veckan, förutom dom dagar jag hade innebandy match. Men det började ju inte bra. I går hade jag ju träning. Hade ingen skjus. Åsså på fredagar brukar vi ha träning. Men då var träningen flyttat tills idag. Men jag har ingen skjus :/ Mår dåligt över det nu :/
Idag på skolan blev det strömavbrott. Det blev jävligt mörkt må jag säga och folk gick in ivarandra. haha! Men som tur var hade vi bara en halvtimme kvar så vi fick sluta :) Sen åkte jag och Jossa på stan och där fanns det ström. Kanske i 10 min sen blev allt svart :) Stod precis utanför en frisör. Som stod och klippte en tant. Otur!
Saknar min Tim jätte mkt :(

Näe, nu vill jag ha lov igen! buhu!

Kommentarer
Postat av: Teres

Vilken "otur" och få strömavbrott ;) haha.

Hur mår du idag? Skulle bara kolla så allt är bra med dig gullan. Fin din blogg har blivit, bamse puss.

2009-01-16 @ 11:30:36
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0