Godmorgon

Söndag morgon. I går var det en mys kväll är hemma men popcorn och king kong. Sen snackade jag men Tim i en kvart kanske, sen somnade jag gott. Vaknade vi 11 idag. Härligt att inte sova bort hela dagen. Men det är ju så skönt att sova ocksåå.
Har massor att göra idag, skall städa rummet. Det har jag verkligen längtat efter. Ser ut som ett bomdnerslag där. Sen blire att kolla på herrarnas match med S. Sen skall jag även göra lite läxa. Massageläxa. Blogglust idag =) Är så himla sugen på att kalasa. Är det ingen som fyller år snart och vill bjuda mig ?

Vill även åka skoter idag, men det är lite snöigt och blåsigt.
Har ej tiden heller.
Kan inte solen komma fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0