Goddag..

Onsdag idag. Är i skolan till kl 15.35. Men kommer hem vid 5 för det går ju inga bussar. Just nu har jag svenska. Ska skriva någe brott sak, men jag har inte ens börjat :/ I morse när jag hade vaknat så låg våra sallad skål, som mamma hade fixat och gjort super god sallad. Då hade min kära hund Caisa rivit ner den och käkat upp mer än hälften. Så jag tror nog att mamma är rätt så arg på henne nu. I natt kunde jag verkligen inte sova. Tror nog at det var för att jag tog mig en lur när ag kom hem från skolan. Det är jätte många som klagar på att dom vill ha sommar. Men det har nästan inte änns gått halva vintern. Så ni får nog vänta länge. Iallafall ni som bor i Jämtland.'

Vilken års tid tycker du mest om ?


Kommentarer
Postat av: sara

men jag vill ju ha sommar nu ju :P

2009-01-14 @ 16:28:21
URL: http://snartan.bloggspace.se
Postat av: ida josefin engdahl

Tur det jag skulle göra vad som helst för att få vara moegon pigg ;)gjort idag_

2009-01-14 @ 19:36:56
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0