Trött men samtidigt väldigt pigg!

Hur kan man vara det? Någon som vet? : )
Jag är iallafall hemma från skolan. Mamma hämtad mig så det blev en snabbis hem och sen på träning! Det var jävligt gött! I morgon är jag ledig, men dom ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba. Men det kan jag ej. Men jag skulle behöva lite pengar faktiskt!


Hade skridskor på jumpan idag och som vanligt så fick jag och Jossa inte vara i samma lag. Så jag gjorde några snygga tacklingar på henne.
Haft en bra dag =) Ni med?
Nu skall jag packa. Åker ju till Tim ihelgen. Får se om jag kommer vara skriva någe. Men man vet ju aldrig med mig :P

Stoor natti natt  Kram!

Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: Fierza

ååh va roligt :D jag ska bara vara hemma och ta det lugnt tror jag.. kuul me skoter ju :)

2009-02-27 @ 21:19:34
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: Teres

Ja det tycker jag också skulle vara roligt :D Vad ska sötan gör idag då? Mys med Tim? PUSSAR

2009-02-28 @ 17:07:01
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0