Julmyskänsla!!

Har fortfarande mysfaktron i kroppen sen jag slog in dom sista klapparna och mys med klassen!  Gud vad det är mysigt! nu är det snart jul! Gud vad mys pys!! men jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på på mitt sista jullov. Kanske får köra mycket bil med pappa så jag får det där körkortet någon gång!

Men vad gott det är att bara njuta av julen. Jag har lite tid kvar innan min buss kommer, kanske ska göra lite mer myspys då. Sen i kväll blir det mys pys med familjen. Kommer bli mysigt!
Hoppas allt är bra med er? nu skall jag dricka lite kafe och grejja!
Skriver mer senare! :)


Kommentarer
Postat av: Lenita

Vafaan... jag vill också mysa! Jag ska städa och göra hemligheter och stressa hela jäkla dagen istället... och i morgon med för den delen... buuhuu :(

2009-12-22 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0