J.. som är julen!

Julkänsla! Jag börjar få lite julkänsla.. =) Och alla klappar är nästan färdiga, har 1 kvar, och massor av snö har vi. Alldels ny, men inge pepparkaksbak :( Guud vad fort det gick för snön att komma, hade nästan ingen snö i går men nu har vi 3 dm nästan. Har ju körlektion på torsdag och jag vill ju köra på torrmark. Hoppas det inte är så halt då!

Har iallafall pyntat klart nu. Hujeda mig. Fy fean vad dammigt..på några dagar? Hoppas jag slipper dammsuga på ett år!! Drömma kan man la??


En blomma :)

Vårt fönster i köket, man ser inte hur mysigt det är, Blev lite för ljust när jag tog kort.


Nu skall jag göra mig lite fika, ta ut tvätt och bara sätta mig på rumpan!
Helt slut! Hörs i morgon, Hoppas denna sega blogg.se kan rappa på lite ;)
Natti Sötnosar!
kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0