Hej mitt vinterland!

Godmorgon.
Jag är ledig, men är vaken nu.  Ja fråga mig inte varför jag är vaken (?) men jag sitter iallafall här. Sitter och väntar på Tim. Snön bara vräcker ner, tror vi får en massa snö till jul. Mysigt. om inte minst för alla barn! I går kollade vi på nån julfilm. Survurving Christmas. Bra film, & rolig om inte annat. =) Tur jag såg den.

Men innan vi såg filmen så städade vi det sista. det vart så snyggt så, och fräscht :)
Idag blir det en mysdag, jag och tim ska byta julklappar, sen blir det till att klä granen med pappa och mamma!

Ha en bra dag så skriver jag mer senare

Kram M


Så är mycke snö har vi nu, och det ser ut att komma mer!
Trevligt med en vit jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0