Happy Fredag! ♥

Godmorgon!
Fredag idag!... Sista skoldagen denna vecka & jag är sjuk.
Utgång
ikväll, & jag hoppas min magont försvinner!
La mig med magont... och det sitter i än.
Hade bara önskat att jag fick ligga kvar!

Men upp med hakan!!! Nu skall jag äta lite ägg så jag vaknar, perfekt! Sen ska jag hjälpa mamma att bygga pepparkakshus, det gick inte så bra för henne i morse.

Var på stan igår, hade först körlektion, klipptid och sen en mysdag med Linnea. Det gick jätte bara att köra, men jag kör för lite hemma. Tycker inte om våran bil helt enkelt och nu när det är halt. Jag vill ha värme och sol..

"men tur vi har vinter med, hade aldrig orkat med & bara få ha de varmt heller, då hade man aldrig saknat de. & jobba & slita o sen åka på semester, underbart. Vi skall jobba för våra saker o unna oss saker sedan. dem där människorna som bara tar allt för givet eller har allt, dem saknar nog en hel del också. Lyckan finns när man har önskat sig nått länge & sen får de, men dem som aldrig kan önska sig nått då?? "


Önskar er alla en HAPPY FREDAG NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0