....

Söndag igen. Dagarna bara rusar i väg, man vet knappt in eller ut?
Måste få någe gjort denna dag, någe viktigt.

Igår kollade jag, mamma och pappa på Dansbandskampen, käkade inbakad fläskfile och skratta åt dansbandsfjanten. Han har ju blivit riktigt elak i år han! hö hö! Sen somnade jag nog direkt efter Dansbandskampen. Somnade som en stock. Gott och vakna sent idag. Utvilad? Känns iallafall inte som det. Tror man sover mer oroligt än vad man tror vissa nätter! Men så är det ibland.

Neje, nu måste jag får fart på mamma så jag få övningsköra någon gång.
Hon är ju så feg, nu när det är halt! :)

VAD gör ni denna söndag?


Puss från mej till er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Uppmuntra nu mej på ett eller annat sätt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0