Annandagen!

Godmorgon vänner!
Jag har haft en god jul. Hoppas ni har haft detsamma. I går var jag hemma hela dagen, gjorde inte ett skit. Kände att det var ett tagsen jag bara var hemma och låg. Så jag kollade på en massa filmer, sen spelade jag sims. Tim var hemms hos sig, men kom hit idag och väckte mig. Så vi har myst tills nu. Tim har varit och köpt sig ett nytt xbox, för på den gamla blev han bannad. Så jag tror han håller på att installera in det på mitt rum, han kunde inte hålla sig tills han kommer hem. Och jag ska läsa lite i körkortsboken, behöver komma i gång med teorin nu. I kväll någon gång ska vi till Annika och Pär. Ska fira Annika som blir 18 :) Ska dit med Emelie och Erik. Men jag skalla göra lite grejor först. Tusen tack för en fin jul och många klappar!

Detta fick jag iår :
Pengar, teaterbiljett, noblessechoklad, dag-otto film, vågtång, värmespary, ansiktssaker, kläder, presentkort på WE och Carlings, en rosa morgonrock, smycken, mm. Hoppas jag inte har glömt något nu.

Önskar er en god fortsättning!
Mathilda


Så här glad är jag  :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0