tjoho! :)

Hej vänner & alla som jag känner!
Jag är hungrig, det kurrar i min mage. Jag har varit och tränat, duktig jag är. Mitt hjärtegryn har åkt hem över dagen, han skulle fixa några saker! Tänkte skriva ett inlägg i morse men mina ögon orkade inte. Caisa väckte mig tjugo över 6 för hon ville ha mat. Och snäll som jag är så fick hon det. Nu skall jag bara ta det lugnt , vänta ¨på att Tim ska komma hem så vi kan åka och handla mat.


Nu vill jag ta studenten och körkortet! Undra vad som kommer att hända först? haha
Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: ebba

fin header mathilda :) jag vill också ha körkort, men det är banne mig jobbigt att ta tag i det X)



sv; hehe, dålig ursäkt ;) NEJDÅ. ursäkten godtagen, fast jag vill fortfarande ha grillmiddag ^^

2009-08-12 @ 14:51:01
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0