Hemma!

GUD!  dagen har varit perfekt, inget att klaga på alls. Men gud vad skönt det är att vara hemma. Gick bara att träna idag, efter jag tränade så hade jag ju lovat att Tim skulle få en sak. Men han hittade inget han ville ha. Så vi åkte och handlade istället. Blev en massa mat och go saker. När jag kom hem så bakade jag mina första cup cakes, så jävla go dom blev. Åt lite mat gjorde vi också. Blev chicken bits! Mumma kardemumma! ♥
I morron ska jag göra en speciell sak =) Tjoho. kan ni gissa? :D

Skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: emma.

sv:

åh! :D ja, jag kan tänka mig det. det är ju så himla gott! :D

men jag har varit duktig & inte smakat en enda ;) hihi, nu blir det hård träning & nyttig mat! :D

2009-08-13 @ 20:35:22
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0