Happy söndag!

Godmorgon på er!♥
Somnade som en klubbad säl, sovigt som en stock och vaknade relativt utvilad, men känns ändå tungt att jag måste sitta på innebandyn idag. Jisses jisses. Men det går snabbt. Snart fyller jag år. Precis två veckor till dess. Längtar men ändå inte :P Typiskt mig!

Tim han är hemma hos sig, vill bara åka hem till han. My love :) Men nu har han tid att spela lite xbox. Mohoo.. Ja gud ja, denna spelvärld. Hans intresse och jag älskar han lika mycket för det.

Nu blire till att snygga till sig lite. Som man inte tar död på någon spelare, med min sovfejja kan nog vem som helst ramla av den så kallade "pinnen"

Hörs under dagen=)
Kram Kram!


Happy Söööndag!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha, fan vilken charmig bild !



sv; menåh, det är väl hon som är typ kartläsare? ;)

2009-08-30 @ 16:27:07
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0