Godmorgon lördag

Hej hej!
Varit uppe ett tag, mest suttit och läst tidningen och kollat på tv, det hade inte hänt så mycket. Blir galen för att min kamera inte funkar, åsså tog jag lite bilder igår på mobilen som jag tänkte lägga in. Men det gick inte heller Man blir ju galen! Nu skall jag till och spela lite sims. Simsnörd som jag är:) Sen lär ju Daniel och Lenita ringa och vill ha hjälp med flyttningen. Så underbart att dom ska flytta hem igen :)♥

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men jag tror Tim skulle komma till mig i kväll som det lät. Så jag kan inte spela sims då :(


Ja, det blir lite gamla bilder igen.. hmm men det går väl bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0