En go dag, men en del funderingar & tankar!

Gud vad det är jobbigt när huvudet bara snurrar av tankar och man känner sig helt snurrig
Dagen började iallafall med den tidigt uppstigning, gick ut med hundarna och gjorde mat till dom, gick och la mig igen sov kanske i 3-4 timmar till, vaknade av att Caisa ville ha mat!

Sen var jag och Tim till Krokom för vi ville ha French hot dogs till frukost. Så då kastade jag ut hundarna också. Sen har vi varit här hemma hela dagen, har inte gjort så himla mycket. Vi har precis lagat mat, så nu är vi määääääätta! Nu snart blire att gå ut med hundarna. Sen lär det bli soffan och någe kul att kolla på! Gott! Det behöver jag iallafall! Mys iallafall! ska gå och pussa tim godnatt, för det känns som om jag kommer somna!

Hörs senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: lisen

sv: ja jag kanske är de . Men nu är jag typ jätte sjuk också. :P Kommer Tim också på lördag :p

2009-08-10 @ 09:06:24
URL: http://lishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0