En bra eller dålig dag?

Hej på er!
vet inte änns själv om det är en bra eller dålig dag. Men trött är jag iallafall Så in i norden! Vaknade kl 6 av att Caisa ville ha mat, så tvingade jag upp Tim, och han fick även gå ut med dom.  Sen somnade båda om som en klubbade säl. Sen vaknade jag kl 1, hmm sov bort typ hela dagen. Men Tim sov en timme längre. Fick mitt löne besked idag, 8000 kr och lite mer. Inte illa! Så nu ska jag handla och sen går resten till det där jävla körkortet som jag aldrig kommer få. Snart börjar skolan också, är det bra Ir dåligt vet jag inte? Får ju höra lite olika kommentarer om det. Men ska iallafall jobba på lördag, ska jobba för Lisa. Hon hade ingen barnvakt och det är klart jag ställler upp då. Nä nu längtar jag tillbaks till mitten av sommare, då det var värme. Här är det sol men kallt i luften. Hmm jag som ville sola.

Näe nu måste jag bli lite mer positiv!
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0