Vi går i mot rättans tider!

Godkväll kompisar!
Visst är det underbart att vakna till fågelkvitter och sol? Synd bara att jag inte fick vakna så!
Det hade varit väldigt härligt! Tim har precis åkt hem, och skulle leka med sin kära Emil.
Idag har vi haft en mys dag, för jag åker ju i morgonbitti. Det ska bli väldigt härligt! Gud! Hoppas väderguden är med oss :) kan ju alltid hoppas på det iallafall :) I dag har det varit en sån där dag som jag är både trött och pigg. Jag kunde ligga och dra mig hur länge som helst i morse, men jag var så hungrig. Men i morgon blire att kliva upp vid 4 på morgonen. Så det kommer inte bli någon sovmorgon på ett bra tag här. Lär ju kliva upp vid sju varje dag i Italien. Så nästa helg blire sovmorgonshelg:) Där fick ni den infon också :)

Jag behöver shoppa! Japp. En hel del saker faktikst :) Kanske hittar någe fint i Italien :) En halsduk och presenter blir det nog :)

Ha en bra kväll sötnosar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0