Tisdag o sol!

Goddag, eller godkväll?
jag är iallafall uppe än. Det trodde jag verkligen inte i morse. Klev upp kl kvart i 5.Var ju min sista praktik dag, oc´h den var väl som alla andra dagar. Kommer sakna att vara där, iallafall maten. Mums. Men det ska bli skönt att slippa det ett tag. Men min sommar ska jag allt spendera där. Ska ju jobba 6-7 veckor ju. Kommer bli skönt i augusti, när man får lönen. Alldeles nyss var det en kille här som sålde AHA böcker. Men man måsta vara 18 eller äldre. Så jag fick ju inte köpa. Åsså ville Tim int ha. Helgen gick fort. Fick sova ut en dag iallafall. Men slapp iallafall inte städningen.

Ibland kan jag känna att jag har för måna bollar i luften. Men jag gillar det. För då känner jag att jag "hjälper" till, och inte bara vara.

Nu klä på mig. sen mysa :)

Emma, jag vill att du gör om min blogg om du vill och jag och min man vill jätte gärna komma till eran stuga och busa med Olivia!

Kommentarer
Postat av: emms.

ååh, ni skulle ha kommit till stugan!

men när jag har körkort (hoppas i sommar!) så får vi ta en liten tripp till stockholm & hälsa på dom! :D:D

<3

2009-04-14 @ 14:09:45
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0