Städat!

Goddag! =)
Jag har varit väldigt duktig idag. Stor städat rummet mitt!
Tim kommer hit idag, men vet inte när. Hmm!
Saknar han :(

Jag fick äntligen sova ut i morse. Det var verkligen efter längtat. Men det blev lite fel. haha
Fick sms av Johanna kl halv 9 och jag hörde det. Men låg ändå och sov. Så jag drömde att det var från pappa och han skrev att det var frukost och jag kollade på kl och den visade 5 i 11, så jag tänkte att jag skulle sova 5 minuter till och när jag vaknade kl 10. Så fattade jag inte vad som hade hänt. Men sen kollade jag på telefonen och såg att jag hade ett sms. Så dår förstod jag att jag bara hade drömt!


Nu skall jag in på facebook, sen blire sims. Åsså ska jag ta ut tvätt!
Hörs senare!
Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: emms.

sv:

dom kommer imorgon natt! :D

2009-04-07 @ 18:40:14
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: emms.

du & din man må ju komma upp till stugan innan du åker till italien ju! :)

2009-04-07 @ 18:40:47
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0