Happy fredag!

 
Goddag kompisar!          
Hade en timmes sovmorgon i morse, det börjar bli en vana nu men det är skönt!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem. Så jag får mig min efter längtade mat. Så jag passar på att sitta här ett tag. Kommer nog att tillbringa min kväll här!

Det blir jobba ihelgen. Men som tur är det vara en dag! Helgen går så himla fort. Åsså behöver jag pengarna!
Igår var det en väldigt idiotisk dag. Började kl 10 och hade någon föreläsning om UF arbetet vi ska ha i trean. Det varade kanske i 1 timme. Sen slutade vi. Hade ju klipptid kl 3, så det var bara att gå på stan tills dess. Men det blev iallafall bra! :)

Jag känner att jag börjar komma upp på fötterna igen, och det känns väldigt bra ;)

HAPPY FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0