Goddag Sverige =)


Hej kompisar!
Onsdag, och jag har kommit hem från Italien. Har varit hemma ett bra tag nu, packat upp och sånt :) Mamma lagde även svenska go mat till mig :) Är lite trött än, men har ju åkt buss hela natten så då är det väl inge konstigt med det. Fast jag sov hela vägen hem ! Äter gott och blandat och sen lär jag ska lägga upp lite bilder sen Italien, skall även ringa min prins. Var så länge sen jag snackade med han =) Får ju träffa han ihelgen och det lär ju gå fort tills det är helg, hoppas jag.

Nej nu måste jag börja fixa lite med datan, har så mycket som ska fixas nu. Gör nästan aldrig någe vid datan nu för tiden. Nu fick ni den infon =)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Teres

Så bra gumman! :D vart du något brun?

Jag mår kalas, dock lite bakis men men, hihi.

Planer för helgen? Hoppas du mår bra raring. Miljoner pussar.

2009-04-24 @ 13:21:08
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0