En dag kvar!

Godkväll, eller godnatt?
Jag är iallafall uppe än. Det är ju helg,så då brukar jag orka hålla mig uppe. Men Tim är ju chafför i kväll åt mina föräldrara så han måste väl vara uppe. Vi har även hyrt 2 filmer. Har sett en och nu återstår det bara en kvar. Men först ska vi hämta mor och far i Arvesund. Får se om vi orkar titta på den när vi kommer hem.

Känner att jag har lite att göra på dagarna nu, får lite panik att inte ha någe att göra.

Nu skall vi snart fara, tar med mig lite godis tror jag :)

Emma fyller år på torsdag, så då blire party. Får se om jag dricker någe. Har ju äntligen fått pengar och vill inte lägga det på sprit det första jag göra. Men vi får se!

Kommentarer
Postat av: emmms.

klart du ska dricka lite :)

2009-04-26 @ 16:40:28
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0