Mina hjärtegryn!

Är lätt min Älskade Tim ;) Gud vad jag älskar dig Gubben. Du blir bara finare och finare i mina ögon och blir bara kärare och kärare :) Mitt allt :) Du får mig att känna mig som en prinsessa! Du är dinast i världen, snart ett år och flera kommer det bli. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Igår skrev jag bara ett inlägg och det var när jag var på skolan och jag var väldigt less då.
Men sen på kvällen hade jag ju träning och innan jag går och duschar brukar ju jag sätta påå datan och sen när jag har duschat färdigt så brukar jag logga in mig. Men igår när jag kom ut från duschen så satt pappa vid datan så då satt jag mig vid Tv istället och fastnade där och när jag skulle gå till datan så hade pappa stängt av den. Så jag orkade i sätta på den igen..Men jag älskar min pappa ändå..

                                                        Hej vänner!
Idag började jag kl 8.15 och hade då bollspel A. Det är en väldigt kul grupp. Vi är 60 stycken och det är 9 tjejer där. Men det är kul ändå :)
Sen blev det lunch och det var så äcklig lunch så jag vet inte vad :)
Sen blidde det Friskvårdsmassage. Hade bara teori. Men det kan ju vara kul det också nångång...
Efter det blev det gympa och vi ska kolla vad vi har för puls när vi har sprungit och jag gade 128. Jag tycket att det var hög, men det tyckte inte resten av gänget. Som vilopuls har jag 32:)
Men nu ska jag gå och väcka Tim för jag tror att han har somnat! HAHA!
Skriver när jag är tillbaks !
Tack älskade Frida! Du är en skatt! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Mathilda mathilda mathilda, det är du som är en skatt!! Hoppas du har en underbar födelsedag och att det kommer bli en lyckad kväll ikväll!!

Du betyder mycke! <3

2008-09-13 @ 13:49:45
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0