Hemma!

Hej!
I dag började jag kl 18.15 hade Samhälle med världens drygaste lärare. Tål henne inte. Sen blev det Naturkunskap med världens fjantigaste lärare. Ingen bra start på dag iallafall. Sen blide det lunch. Åt spagetti ;) Sen skulle vi till storsjöteatern och kolla på någe företagsgrejs. Kunde inte sitta stilla så länge. Men det har jag aldrig kunnat :P Senare blev det stan med Frida, Jossa och Sara men var inte där så länge, för Tim ringde:P sÅ dår for vi hem till mig för att skjusa mamma till Krokom. Men nu orkar jag inte skriva mer. Vad gör ni?

Hörs senare ikväll! Puss och kram Mathilda!


Kommentarer
Postat av: Frida ÄR BÄST!

HAHA, fan va sent du började idag då!! hiahiahiahia

2008-09-10 @ 22:26:30
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0