Hejsan :)

Hur är det idag? Här är allt bra, är lite trött bara. I dag har jag varit i Åre men mor och far. Det var ju höstmarknad där. Var väldigt mycket folk där också. Hittade inget att köpa heller. Allt var ju så dyrt. Men vi åt på Holiday Club, som jag älskar. Vi var även och kolla på Copperhill. Jag önskar att jag var rik, så jag kunde bygga mig ett hus där uppe.
Ska snart börja städa och vänta på my dear! Vi ska vara hemma och bara mysa ikväll. Kolla på på smällen :) och vad ska ni göra i kväll?
Östersund är ju helt död, i går kväll/natt var ju jag ute med Tim. Det var faan inte mycket folk ute då. Vart är alla egentligen? Nån som vet?
Nu blir det till att städa och äta lite mat:)
På återseende! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0