usch vilken dag :(

 

Hatar verkligen onsdagar. Tänker vara sjuk på varenda onsdag känns det som. Men då kommer jag få IG i Natur,Svenska och Näringslära.
Så det kanske inte är så bra :/
Vill bara lägga mig på soffan och kolla på idol. Käka lite chips och coca cola kanske.
Men jag har ju den dära jävla Innebandy. Får se om jag hinner dit, för jag har ju också läxor.
Måste göra projektarbetet tills i måra.
En sak tycker jag är synd. Det är väldigt många som kikar in min blogg men dom kommenterar inte. Det hade faktiskt vare lite skoj. Så man får veta vad ni är för folk:)
                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Nej, vi är inte tillsammans längre.. :P Fin blogg i alla fall :D

2008-09-17 @ 19:37:18
URL: http://er1ka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser den varje daaaag! :D

2008-09-18 @ 19:04:49
URL: http://kajsalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0