Tidig morron ?

Tänkte ju passa på att sova längre nu när man får sovmorgon, men ibland går det inte att somna om.

Godmorgon kompisar!
Ny dag och det är en onsdag. Mår bättre sen igår kväll :) Skönt. Snart blire helg och det betyder avslutning med fotbollslaget. Vi ska samlas kl 8 i Krokom och vi ska åka nabotåg. Men vi får inte veta vart vi ska åka. Men vi ska iallafall ha med oss badkläder. Så vi kankske åker till Trondheim.  Det tar ju 2 timmar härifrån.
Sitter nu och väntar på att min mage ska sluta arbeta. Man blir ju så trött när man har ätit. Sen ska jag hoppa in i duschen.

Min mamma är bäst:) Om några veckor ska jag ju på Praktik i Åre. Men jag har ingenstans att sova på. Så hon håller på att ringa runt i Åre :P SÅ SNÄLL HON ÄR :)


                                                                               
Hur mår ni idag?


En väldigt gammal bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0