Hej på er snyggon!

Mathilda är väldigt trött!
Får bli att lägga sin i sängen och kolla på tv men man har ju träning då :/
Igår slockande jag och Tim rätt så fort :)
Idag har jag varit på skolan då, men bara min klass och en till klass. Det är någon konferens i måra, som vi ska hålla. Kommer ungefär 200 fordonslärare från hela Sverige. Kommer säkert bli kul :)
Saknar min Tim redan :(

Vad gör ni??




Funderar på vad jag ska göra med mitt hår. För typ 3 årsen hade jag brunt under hår. Funderar starkt på att göra så igen.
Vad tycker ni? Kolla på bilderna här ovan och tyck till. Tyvärr är bilderna 3 år gammal :P
Och att man ser inge bra :/

Kommentarer
Postat av: HANNA

Så är det nog med alla hundar!



okej! drygt :/ haha! skönt dock att ha lov lite längre fram, så man slipper vänta så länge till jullovet ;D

2008-10-27 @ 21:20:41
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

skulle också tycka det var drygt. skönt dock i skolan att vara där när inga andra är där - det skulle iallafall jag tycka! :)

2008-10-27 @ 21:39:19
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0