Godmorgon vänner!

Jag är vaken, har varit det ett bra tag. Är ju på skolan och har samhälle. Vi ska vara grupper och forska om ett land. Och min grupp har Kina.
Burrigt väder ute nu :/ uscha. Vill ha sommar nu, hatar när det är kallt. Tror jag ska ta fram min vinterjacka i måra

Hur är det med er idag?

Var rätt så trött i går, när jag gick och la mig. Hade ju sovmorgon i dag, så jag är väldigt pigg må jag säga.

Jag ha kommit på att skolan är rätt så skönt ändå. Tänk när man har jobb och man börjar 7 och slutar 5. Då är man ganska trött.. Men man får ju pengar för det. Det är den ända fördelen med det.

Återkommer senare!
Stor Kraam!

Hej igen!
Är fortfarande på skolan, men nu har jag Projektarbete iställt. Har blivit väidgt trött nu av nåfon anledning. Kanske bara är less på min klass. Vem vet?
Skulle vilja bli sjuk så jag slipper skolan, men det kommer jag ångra att jag önskar. Är ni friska?
Har jävligt ont i magen iallafall, men det kan ju vara för att jag har ätit en massa godis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0