Godkväll :)

Godkväll kompisar!
Hur har eran dag varit ? Min dag har varit så där :) Har varit i Ås. I måra ska det vara en mässa där på dagen o på kvällen blir det middag där. Ska ju servera där då:) Pirrigt för maten ska stå på borden men vi ska ändå vara där och servera. Lite krånligt att förklara men men :)
Hade en väldigt kul dag idag iallafall. Det var länge sen jag hade det på skolan.
Hoppas du inte blir sjuk, Frida! För då ska jag också vara det :P hihi

Ikväll får jag inte missa desperata hemmafruar. Brukar ju ha en tendens(stavning) att somna när det bli reklam. Men ikväll ska jag se hela programet.
Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Teres

Va bra! :) Jo tack det är bara bra med mig också! hihi.



Ikväll så ska jag bara se någon film o mysa ner mig under täcker, har du något bra film tips? :)

2008-10-14 @ 19:09:28
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ne det hoppas inte jag heller :(

2008-10-14 @ 20:59:18
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0