Dagens!

Goddag! :)
I dag har det inte blivit mkt bloggande, så jag tog en bloggpaus nu :)
Idag började jag halv1. Hade äckelsvenska. Var så himla nervös. Men vi fick sluta tidigt idag, och då åkte jag och Jossa ner på stan. Jag tänkte att jag skulle köpa mig en volymtång och för ungefär ett halv årsen så kostade den nånting på 300 kr och nu kostar den 500 kr. Bara för att det står Björn Axen på den. Usch! Men jag köpte ingen sån idag, men kanske i måra. Mamma kom och hämtade mig. För vi skulle fara och ta livmodercancersprutan. Vet inte vad den heter egentligen:P Men nu behöver jag inte ta någon mer sån :P Ska på träning sen. Innebandy
Hinner inte skriva någe mer nu, men allt är bra med mig :)
Nidå?

Kram Mathilda


Hej på er!
Har varit på innebanyteäning. Var en ganska så seg träning. Dom har inget jävlaanamma isig :/ Om man säger så :p
Caisa har blivit sjuk, hon gnällde inatt vid 1 och då ville hon ut och skita. Och sen vi 3 ville hon ut igen. åsså äter hon inte, och stövare brukar vara kända för att dom är så glupska i sig. Men pappa ska åka till vetrinären i måra och kolla hur hon mår ;)
Nu ska jag gå och lägga mig .
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0