Vilken dag!

Pusst!
Jag är helt slut i kroppen. Sov hos Frida inatt. Hon började 8.15 och jag 9. Så jah klev upp 8 och gick till skolan. Satt på Kajsas lektion en stund. Sen var det bara att byta om till bollspel. Blev jävligt hungrig. Kom inte på varför. Men senare kom jag på det. Åt ju aldrig någon frukost. Blir jätte slö om jag inte äter nån. Fick ju lunch efter bollspel. Men åt bara sallad. Så jag köpte mig en macka i fiket, eller faktiskt TVÅ mackor. Svullo :) Sista lektionen hade vi gympa och det kändes att jag hade ätit dåligt, så nu sitter jag här alldels slut :) haha . Men polarna kallar. Ska ut med Evelina, Kajsa och Lousie:) Var länge sen man umgicks med om. Hoppas det blir kul. Tänk vad skönt med helg :)

Kramar på er! :)
Skriver kanske mer sen :)

Min bebis :)


Mitt hjärta!


Min älskade vän!

Ni betyder väldigt mycket för mig :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Moaha, man kan ju alltid hoppas ;) Men jösses, vad bra vi var på basket idag ! X) Ha en bra kväll :)

2008-11-28 @ 21:42:24
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0