Godkväll gott folk :)

Ny dag! Det har vait en underbar dag idag. Åkte till Sundsvall med mor. Gick först på IKEA. Köpte en massa ljus och en soptunna. Slänger ju allt skräp på golvet. Men nu blir det ändring :) Efter det gick vi på Birsta City. Ville till ekn sportaffär för att kolla på jackor. Men det finns ju bara en sån av alla affärer :/ Så det blev ingen jacka för mig, men köptte 2 linnen och en kofta på Gina Tricot :)

Igår var min morbror här. Han råkade släppa ut Laisa, så hon var borta i 2 tim :) Var också på fotbollsmöte om nästa säsong. Det verkar som om vi ska åka på träningsläger utomlands :) Väldigt kul :):)

I måra är jag ledig, vet inte vad jag ska göra. Men jag tänker iallafall sova ut :)
På torsdag kväll ska jag, Frida, Sara och Jossa jobba på Guldgalan :) PENGAR"
Ihelgen bär det av till Sundsvall igen :) Har två borta matcher:)
Ska få min present av bror då också :) hihi


Kommentarer
Postat av: Frida

haha va? är du seriös?

2008-11-04 @ 20:47:23
URL: http://fridakalen.blogg.se/
Postat av: hanna

haha okej :)

jo det är bara bra med mig! :)

hur är det med dig?



oj, hur har det kunnat hänt? :) har du lagt till mig där? :)



pusspuss

2008-11-04 @ 22:52:00
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0