funderar starkt!

Ja, jag lever! Har inte dött idag. Städade rummet mitt idag, känns väldigt skönt. Nu har jag ordning igen. Synd bara att jag spillde saft på min matta för typ en timme sen. hmm.. Hoppas det inte blir kladdigt. Har inte gjort så mkt mer idag. Lagade mat till mor, far och Tim. Blev kärlaknul som pappa hade gjort går kväll men jag gjorde iallafall potatisgratängen. Mums blev det :) Sen ikväll har vi kollat på tv, mest zappat mellan en massa kanaler. Men ska kolla på Svensson,svensson senare iallafall. Är inte på någe skrib humör direkt, ville bara säga att jag lever :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

AAAAAAAAH, jag kan läsa din blogg ! :D Duktig du som städar :) Jag har jobbat ;) Klart man dissa den juh ! X)

2008-11-22 @ 21:25:13
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0