Dåligt :/

Ny natt på gång! Hoppas jag kan sova i natt och att jag orkar gå till skolan med glatt humör. Oftast är jag glad, men när jag bara tänker på det här är jag rädd att det går ut på andra :/  Har iallafall försökt läsa lite tills provet på fredag, men  tänker på allt andra. Kolla även på desperata hemmafruar. Apropå brödrost vi ska åka på fotbollsläger till Italien på Påsklovet..

I måra blir det världens längsta skoldag, hatar Onsdagar.
På Torsdag ska jag klippa mig och ha kvartsamtal.
Ihelgen skulle jag på introduktions möte men jag sa nej till jobbet. Blir för långt att åka. Så jag tror det bli innebandy träning på lördag med IBC och sen på kvällen kankse vi ska ha lagfest. Men jag är inte så pepp på det.

Kommentarer
Postat av: sara

hehe ja de e bara komma de. jag har öppet alla dagar förutom fredagar :P

2008-11-19 @ 06:37:33
URL: http://snartan. bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0